Informace pro vás
Chcete si prohlédnout naši nabídku z minulých sezón? Můžete si ji prolistovat v PDF verzi.
JARO 2025 |
PODZIM 2025 |
|
![]() |
JARO 2024 |
PODZIM 2024 | |
![]() |
![]() |
JARO 2023 | PODZIM 2023 | |
![]() |
|
JARO 2022 | PODZIM 2022 | |
![]() |
![]() |
Po převzetí balíku od dopravce, zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte stav doručených rostlin. Pokud jsou rostliny v pořádku, nechte trvalky alespoň 1 - 3 dny adaptovat (polostinné nebo stinné místo). Nevystavujte rostliny ihned přímému slunečnímu úpalu. A až poté je vysaďte na připravené místo. Kontejnerované trvalky zalijte pouze, pokud je bal suchý, nepřemokřujte. Trvalky v kontejneru můžete takto uchovat i několik týdnů a až poté je zasadit.
Pokud není vhodné počasí anebo nemáte dostatek času cibuloviny a hlízy ihned zasázet, postupujte prosím následovně, aby nedocházelo k pozdější reklamaci zboží. Cibuloviny a hlízy nenechávejte dlouho uzavřené v sáčcích a papírových pytlíkách. Cibuloviny a kořenové hlízy uchovávejte rozprostřené v bedýnkách v suchém, větraném a bezmrazém prostředí. Hlízy lilií můžete uskladnit podobně jako brambory, tzn. v chladném prostředí, případně přikryté vlhčí rašelinou.
Při zasílání trvalek se může stát při přepravě dopravcem, že se ulomí nebo jen nalomí stonek, boční porost. V konkrétním případě u trvalek, se při částečném odlomení bočního porostu nemusí jednat o důvod k reklamaci, pro správný růst a vývoj rostliny se doporučuje, provést zaštípnutí za účelem rozvětvení a k podpoře růstu rostliny.
Objednávky vždy vyřizujeme na základě pořadí, ve kterém byly přijaty. Nejpozdější termín dodání je do 1 měsíce od přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám nebude zásilka do tohoto časového období doručena, prosím kontaktujte nás.
Rádi bychom chtěli poprosit naše zákazníky o shovívavost a trpělivost při vyřizování objednávek, protože se jedná o choulostivé zboží, se kterým musí být během expedice pečlivě zacházeno a vše je ručně baleno. Vzhledem k povaze sortimentu není možné provádět pravidelné spravování skladových zásob a průběžné automatické informace o stavu objednávky.
Objednávky z jarního katalogu vyřizujeme od února do konce května. Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.
V období od června do srpna vyřizujeme objednávky obsahující trvalky a rostliny, které jsou aktuálně dostupné na našich webových stránkách. V tomto časovém úseku všechny objednávky posíláme od pondělí do středy.
Objednávky z podzimního katalogu vyřizujeme od září do konce října (Objednávky z konce října můžeme ještě poslat začátkem listopadu, ale vše je podřízeno počasí.) Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.
Zde si můžete stáhnout objednávkový list pro jarní a podzimní sezónu.
Vyplnění objednávkového listu:
V případě Vašeho zájmu o naše květiny, vyplňte prosím pečlivě objednávkový list, který je vložen v katalogu, nebo si ho můžete stáhnout na internetových stránkách.
Do hlavičky objednávkového listu je nutné vždy vyplnit čitelně a hůlkovým písmem všechny předepsané údaje: Vaše jméno, příjmení,
dodací adresu, město, PSČ, telefonní číslo (důležité pro dopravce nebo v případě vzniklých nejasností s Vaší objednávkou), e-mail, celková suma objednávky, datum Vaší objednávky a vybrat způsob dodání (viz. Doprava a platba).
Po uvedení vašich dodacích údajů zaškrtněte, zda nám povolujete náhradu vyprodané odrůdy dle našeho výběru. Zásoba námi nabízených odrůd je dostatečně vysoká, přesto prosíme, uveďte náhradní odrůdy v případě, že ty nejžádanější odrůdy budou vyprodány, hlavně u novinek.
Do tabulky vyplňte podle příslušných kolonek: 4místný číselný kód uvedený u každé odrůdy, název odrůdy nebo kolekce, počet kusů (hlíz, cibulí nebo rostlin jednotlivých odrůd) a cena v Kč.
Chtěli bychom požádat zákazníky, aby jednotlivé položky řadili sestupně podle katalogového číselného kódu, který je uveden vždy před každou odrůdou. Pomůžete nám tím ke snadnějšímu a rychlejšímu vyřízení Vaší objednávky.
Doobjednávky: Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, jestli to je opravdu všechno, o co máte zájem. Někteří z Vás pak později píší nebo volají ještě doobjednávky. Vždy se snažíme Vaše doobjednávky kompletovat k Vašim původním objednávkám, ale ne vždy je to možné a pak je Vám zbytečně podruhé účtováno poštovné a balné.
Součástí zásilky bude Váš objednávkový list, kde bude uvedena celková suma objednávky. Objednávkový list slouží jako daňový doklad.
Objednávka zboží:
a) na e-shopu: www.lukon-glads.cz
b) Zboží si můžete objednat pomocí objednávkového listu a poslat ho Českou poštou na adresu: LUKON GLADS s.r.o., Rašínova 860, P.O.BOX 6, 289 12 SADSKÁ
- na obálku o rozměru 14 cm x 9 cm nalepte poštovní známku v hodnotě 27 Kč.
- na obálku 23 cm x 16 cm nalepte známku v hodnotě 34 Kč
Jinak nebude poštou doručena a my Vaší objednávku neobdržíme.
c) Naskenovaný tiskopis nám můžete také poslat na e-mail: obchod@lukon-glads.cz.