Sezóna nabírá na obrátkách. Vážíme si vašeho obrovského zájmu o naše cibuloviny, trvalky a letničky. Děláme maximum, aby se vaše objednávky v co nejkratším možném čase dostali k vám. Termín dodání se na na začátku jara může prodloužit. Děkujeme za pochopení.
AKTUÁLNÍ KATALOG NA 2023 - ZDE

Informace pro vás

Katalog PDF

Chcete si prohlédnout naši nabídku z minulých sezón? Můžete si ji prolistovat v PDF verzi.

JARO 2025
PODZIM 2025
Snímek obrazovky 2025-02-06 v 0.48.39

 

JARO 2024
PODZIM 2024
titulka1_1
podzim 2024-FB2

 

JARO 2023
PODZIM 2023
Titulní strana jaro 2023
podzim 2023 624x441 px

 

JARO 2022
PODZIM 2022
Jaro 2022 Podzim 2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Po doručení zásilky

   Po převzetí balíku od dopravce, zásilku ihned rozbalte a zkontrolujte stav doručených rostlin. Pokud jsou rostliny v pořádku, nechte trvalky alespoň 1 - 3 dny adaptovat (polostinné nebo stinné místo). Nevystavujte rostliny ihned přímému slunečnímu úpalu. A až poté je vysaďte na připravené místo. Kontejnerované trvalky zalijte pouze, pokud je bal suchý, nepřemokřujte. Trvalky v kontejneru můžete takto uchovat i několik týdnů a až poté je zasadit.

   Pokud není vhodné počasí anebo nemáte dostatek času cibuloviny a hlízy ihned zasázet, postupujte prosím následovně, aby nedocházelo k pozdější reklamaci zboží. Cibuloviny a hlízy nenechávejte dlouho uzavřené v sáčcích a papírových pytlíkách.  Cibuloviny a kořenové hlízy uchovávejte rozprostřené v bedýnkách v suchém, větraném a bezmrazém prostředí. Hlízy lilií můžete uskladnit podobně jako brambory, tzn. v chladném prostředí, případně přikryté vlhčí rašelinou.

   Při zasílání trvalek se může stát při přepravě dopravcem, že se ulomí nebo jen nalomí stonek, boční porost. V konkrétním případě u trvalek, se při částečném odlomení bočního porostu nemusí jednat o důvod k reklamaci, pro správný růst a vývoj rostliny se doporučuje, provést zaštípnutí za účelem rozvětvení a k podpoře růstu rostliny.

Termín doručení

Objednávky vždy vyřizujeme na základě pořadí, ve kterém byly přijaty. Nejpozdější termín dodání je do 1 měsíce od přijetí Vaší objednávky. Pokud Vám nebude zásilka do tohoto časového období doručena, prosím kontaktujte nás.

Rádi bychom chtěli poprosit naše zákazníky o shovívavost a trpělivost při vyřizování objednávek, protože se jedná o choulostivé zboží, se kterým musí být během expedice pečlivě zacházeno a vše je ručně baleno. Vzhledem k povaze sortimentu není možné provádět pravidelné spravování skladových zásob a průběžné automatické informace o stavu objednávky.

Dostupnost zboží.

Objednávky z jarního katalogu vyřizujeme od února do konce května. Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.

V období od června do srpna vyřizujeme objednávky obsahující trvalky a rostliny, které jsou aktuálně dostupné na našich webových stránkách. V tomto časovém úseku všechny objednávky posíláme od pondělí do středy.

Objednávky z podzimního katalogu vyřizujeme od září do konce října (Objednávky z konce října můžeme ještě poslat začátkem listopadu, ale vše je podřízeno počasí.) Objednávky zasíláme s ohledem na počasí a přání zákazníka. V období silných mrazů, ale zásadně nezasíláme.

Tiskopis objednávkový list

Zde si můžete stáhnout objednávkový list pro jarní a podzimní sezónu.

 

Objednávkový list jaro

Objednávkový list podzim 

Vyplnění a odeslání objednávkového listu

Vyplnění objednávkového listu:

V případě Vašeho zájmu o naše květiny, vyplňte prosím pečlivě objednávkový list, který je vložen v katalogu, nebo si ho můžete stáhnout na internetových stránkách.

Do hlavičky objednávkového listu je nutné vždy vyplnit čitelně a hůlkovým písmem všechny předepsané údaje: Vaše jméno, příjmení, 
dodací adresu, město, PSČ, telefonní číslo (důležité pro dopravce nebo v případě vzniklých nejasností s Vaší objednávkou), e-mail, celková suma objednávky, datum Vaší objednávky a vybrat způsob dodání (viz. Doprava a platba).

Po uvedení vašich dodacích údajů zaškrtněte, zda nám povolujete náhradu vyprodané odrůdy dle našeho výběru. Zásoba námi nabízených odrůd je dostatečně vysoká, přesto prosíme, uveďte náhradní odrůdy v případě, že ty nejžádanější odrůdy budou vyprodány, hlavně u novinek.

Do tabulky vyplňte podle příslušných kolonek: 4místný číselný kód uvedený u každé odrůdy, název odrůdy nebo kolekce, počet kusů (hlíz, cibulí nebo rostlin jednotlivých odrůd) a cena v Kč.

Chtěli bychom požádat zákazníky, aby jednotlivé položky řadili sestupně podle katalogového číselného kódu, který je uveden vždy před každou odrůdou. Pomůžete nám tím ke snadnějšímu a rychlejšímu vyřízení Vaší objednávky.

Doobjednávky: Před odesláním objednávky se prosím ujistěte, jestli to je opravdu všechno, o co máte zájem. Někteří z Vás pak později píší nebo volají ještě doobjednávky. Vždy se snažíme Vaše doobjednávky kompletovat k Vašim původním objednávkám, ale ne vždy je to možné a pak je Vám zbytečně podruhé účtováno poštovné a balné.

Součástí zásilky bude Váš objednávkový list, kde bude uvedena celková suma objednávky. Objednávkový list slouží jako daňový doklad.

 

Objednávka zboží:

a) na e-shopu: www.lukon-glads.cz

b) Zboží si můžete objednat pomocí objednávkového listu a poslat ho Českou poštou na adresu: LUKON GLADS s.r.o., Rašínova 860, P.O.BOX 6, 289 12 SADSKÁ

    • na obálku o rozměru 14 cm x 9 cm nalepte poštovní známku v hodnotě 27 Kč.
    • na obálku 23 cm x 16 cm nalepte známku v hodnotě 34 Kč

          Jinak nebude poštou doručena a my Vaší objednávku neobdržíme.

      c) Naskenovaný tiskopis nám můžete také poslat na e-mail: obchod@lukon-glads.cz.