Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze kvalitní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 325 561 710, nebo e-mailem obchod@lukon-glads.cz.
Při prvotním kontaktování nám na e-mail obchod@lukon-glads.cz zašlete:
1) fotografie reklamovaného zboží - čitelné fotografie zboží z dálky a z blízka, aby byl patrný důvod reklamace, případně fotografie celé zásilky
2) fotografie celého expedičního listu /objednávkového listu, který je součástí zásilky - formát A4
3) popište důvod reklamace
Po zaslání všech kompletních podkladů máme 30 dní na vyřízení reklamace.
Nebo nám zašlete zboží zpět na vlastní náklady na naši adresu jako obyčejný balík (ne na dobírku). Pro urychlení vyřízení reklamace vždy přiložte originál nebo kopii Vaše objednávkového listu spolu s reklamovaným zbožím. Do zásilky uveďte důvod reklamace. Bez těchto náležitostí nejsme povinni reklamaci uznat.
Bez objednávkového listu nebude reklamace vyřízena, proto si jej pečlivě uschovejte. Chtěli bychom Vás požádat i o uvedení telefonního čísla, e-mailu, usnadní a urychlí nám to komunikaci s Vámi při vyřizování reklamace.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.